loading...
مرجع برنامه نویسی و طراحی وب | تحت وب | تحت ویندوز | ابزار وبلاگ نویسی
Admin بازدید : 65 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . دوستان برای شما امروز فیلمی قرار می دهیم که می دانیم بیشتر شما دنبال ان هستید . این فیلم به شما می اموزد که چگونه قالب بلاگفا را طراحی کنید . این قسمت سوم قسمت از این مجموعه می باشد و برای شما به راحتی همه چیز را توضیح می دهد .... .

Admin بازدید : 55 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . دوستان برای شما امروز فیلمی قرار می دهیم که می دانیم بیشتر شما دنبال ان هستید . این فیلم به شما می اموزد که چگونه قالب بلاگفا را طراحی کنید . این قسمت دومین قسمت از این مجموعه می باشد و برای شما به راحتی همه چیز را توضیح می دهد .... .

Admin بازدید : 66 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . دوستان برای شما امروز فیلمی قرار می دهیم که می دانیم بیشتر شما دنبال ان هستید . این فیلم به شما می اموزد که چگونه قالب بلاگفا را طراحی کنید . این قسمت اولین قسمت از این مجموعه می باشد و برای شما به راحتی همه چیز را توضیح می دهد .... .

Admin بازدید : 94 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . امروز وبسایت بلک ابزار مطلبی برای شما اماده کرده است که درمورد یکی از زبانهای قدرتمند به نام پایتون می باشد . این زبان بسیار راحت هست و شما اگر بخواهید به راحتی می توانید ان را در 2 الی 3 هفته یاد بگیرید . هکر های حرفه از این زبان استفاده زیادی می کنند و اگر شما بخواهید پا در عرصه ی هک بگذارید می بایست این زبان را یاد بگیرید . اگر شما زبان برنامه نویسی بلد نیستی یعنی هیچ زبانی را تا به حال نیاموخته اید هم می توانید اولین زبان برنامه نویسی را از پایتون شروع کنید و ان را به خوبی بیاموزید . ساختار زبان پایتون تقریبا شبیه پرل می باشد و اگر شما با زبان برنامه نویسی پرل اشنایی دارید می توانید بدون هیچ مشکلی این زبان را بیاموزید و ... .

Admin بازدید : 68 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

عکس

با سلام . امروز می خوایم به شما درمورد رزبلاگ چیز هایی بگوییم و برای شما توضیح دهیم که چگونه در رزبلاگ کد نویسی کنید . رزبلاگ یکی از بهترین سایت های سایت ساز می باشد که شما می بایست برای وبلاگ نویسی در ان چند مطلب رو یاد بگیرید که ما در اینجا این مطالب رو از مبتدی تا حرفه ای شروع می کنیم . رزبلاگ دارای ابزاری فوق العاده است که شما می باست برای حرفه ای شدن انها را بشناسید و ... .

Admin بازدید : 94 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . همانطور که می دانید سایت رزبلاگ یکی از بهترین سایت های سایت و یا وبلاگ ساز در ایران می باشد که دارای امکانات زیادی هست . ما این پست را اختصاص دادیم به "مطالبی در مورد رزبلاگ" و می خواهیم سایت رزبلاگ را کالبد شکافی کنیم و درمورد تمامی امکانات سایت صحبت کنیم و ... .

Admin بازدید : 59 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . ما می دانیم یکی از مشکلات شما وبلاگ نویسان این است که بازدید سایت شما زیاد نیست و از این موضوع رنج می برید . برای اینکه بازدید سایت شما بالا رود چندین راه وجود دارد که ما در این پست به پنج تا از این راه ها اشاره می کنیم و در مورد هر یک از انها توضیح می دهیم و شما هم می توانید با استفاده از انها بازدید وبلاگ خود را ... .

Admin بازدید : 61 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . دوستان بعد مدتی اومدیم با دستی پر و مطالبی جالب . در این مطلب قرار است درباره ی بزرگترین سایت اشتراک و دانلود فیلم صحبت کنیم . فکر کنم بعضی از شما فهمیدید که منظور ما چیست . بله منظور ما سایت بزرگ اپارات می باشد این سایت بزرگترین سایت اشتراک فیلم و ویدیو ی شما در ایران هست که درحال حاضر ... .

Admin بازدید : 65 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . امروز برای شما فیلمی اماده کردم که با این فیلم شما می توانید اواتار های حرفه ای بسازید . این فیلم بدون صدا می باشد ولی بر روی نوت پد متن نوشته می شود .این فیلم کیفیت خوبی دارد و شما قادر به دیدن تمامی کار های انجام شده در ان می باشید . بعد دیدن این فیلم به شما تضیمن می دهیم که بتوانید اواتا مورد نظر خود را بسازدید و ... .

Admin بازدید : 54 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . دوستان این مطلب رو به اموزش راه اندازی پی اچ پی در ویندوز اختصاص دادم . می دونم که مشکل بعضی شماها این است که چگونه پی اچ پی رو در ویندوزتان راه اندازی کنید . در این فیلم ما اموزش این کار را برای شما توضیح می دهیم . شما می توانید با اتسفاده از این فیلم چگونگی این کار و چگونگی رفع مشکلات را ... .

Admin بازدید : 56 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . دوستان این مطلب مختص به پی اچ پی می باشد و تاریخچه ی اون رو برای شما بازگو می کند . پی اچ پی یکی از بهترین زبان های تحت وب می باشد که در حال حاضر بیشتر افرار حرفه ای درمورد اون چیزی هایی می دونن . پی اچ پی خیلی زبان ساده و خیلی راحت می باشد که به راحتی شما قادر به یادگیری اون می باشید . ما در این سایت یعنی بلک ابزار در روز های اینده مطلب های اموزشی در مورد پی اچ پی رو قرار خواهیم داد . شما می توانید با پی اچ پی منبع درامد خوبی برای خود بسازید و به وسیله ی اون ... .

Admin بازدید : 53 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . جلسه ی چهاردهم و یا اخرین جلسه ی اموزش اچ تی ام ال را برای شما در این مطلب قرار می دهم . تبریک عرض می کنم زیرا که شما یکی از حرفه ای ها در زمینه ی HTML هستید و می توانید از ان در صفحات خود استفاده کنید ولی این را هم بگویم که هنوز راه طولانی در پیش دارید و ... .

Admin بازدید : 47 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . جلسه سیزدهم و یکی مانده به اخر زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال را برای شما قرار می هیم که بسیار خوب و با کیفیت مناسب گرفته شده است . به شما تبریک می گوییم اگر تا اینجا این فیلم ها را نگاه کرده و تمرین کرده اید زیرا کم کم دارید به یک انسان حرفه ای در بخش اچ تی ام ال تبدیل می شوید ... .

Admin بازدید : 52 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . جلسه ی دوازدهم زبان برنامه نویسی تحت وب HTML را برای شما قرار می هیم . این اموزش هم مانند اموزش های قبلی با کیفیت متناسب می باشد و شما می توانید مطالب موجود در ان را درک کنید و بفهمید که چگونه کد ها را می نویسند . این فیلم هم به شما در اموختن HTML کمک زیادی می کند ... .

Admin بازدید : 50 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . قسمت یازدهم اموزش را برای شما قرار می هم . امید است که به زبان برنامه نویسی تحت وب HTML که در ذهن شما می باشد بیافزاید . اچ تی ام ال زبانی است که همه ی افراد حرفه ای در طراحی وب ان را یاد گرفته اند و خیلی مهم می باشد شما بیاد این زبان را یاد ... .

Admin بازدید : 48 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . این هم جلسه ی دهم اموزش زبان برنامه نویسی تحت وب HTML است . که برای شما بازدید کننده ی محترم قرار داده می شود . با استفاده از این فیلم شما می توانید به دانش خود در زمینه HTML بیافزایید که این باعث کامل شدن علم شما می شود و ... 

Admin بازدید : 46 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . این مطلب اختصاص داده شده به جلسه ی نهم اموزش اچ تی ام ال که برای شما عزیزان قرار داده شده است . اچ تی ام ال با یک نرم افزار که مرورگر نامیده می شود کامپایل میشود و اجرا می شود . بهترین کامپایلگر در این زمینه مرورگر ها ("موزیلا , گوگل کروم و ... ") می باشد و ... .

Admin بازدید : 57 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . جلسه ی هفتم اموزش اچ تی ام ال را برای شما قرار می هیم تا بتوانید از ان به خوبی استفاده کنید . می دانید که اچ تی ام ال یک زبان بسیار ساده و اموختن ان راحت است . شما می توانید با استفاده از این ویدیو ها این زبان مهم را به خوبی بیاموزید ... .

Admin بازدید : 46 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

خوب سلامی دیگر به شما . می دانم که منتظر قسمت هفتم اموزش برنامه نویسی تحت وب با زبان برنامه نویسی HTML بودید که امروز این قسمت رو برای شما قرار می هم . امید است که شما از این قسمت به خوبی استفاده کنید و به دانش خود اضافه کنید ... .

Admin بازدید : 46 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . یلک ابزار در این مطلب می خواهد قسمت ششم اموزش زبان برنامه نویسی تحت وب HTML رو قرار بدهد . امیداورم بتواند به اموخته های قبلی شما بیافزاید . این قسمت هم مانند قسمت های قبل دارای کیفیت متناسب می باشد و شما به راحتی قادر به ... 

Admin بازدید : 47 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام به شما . دوستان مزده ی جلسه ی بنجم اموزش برنامه نویسی تحت وب با زبان برنامه نویسی HTML را به شا می دهم . امدیدوارم باری شما اموزنده باشد . این فیلم با کیفیت متناسبی ضبط شده که شما قادر به مشاهده ی کد های درون ان هستید پس نگران ... .

Admin بازدید : 48 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام دوستان . بلک ابزار یکی دیگر از مطالبش را اختصاص داده به جلسه چهارم اموزش اچ تی ام ال تا بتواند به شما در اموختن اچ تی ام ال کمک کند . امیدوارم این مطلب به شما در این باره کمک زیادی کند و شما بتوانید این زبان را بدون سختی بیاموزید و ... 

Admin بازدید : 46 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام به شما بازدید کننده محترم . امروز برای شما بلک ابزار قصد دارد که مطلبی را قرار دهد . این مطلب جلسه ی سوم اموزش برنامه نویسی با زبان اچ تی ام ال می باشد . خوب با دانلود این فیلم شما می توانید دانش خود را در حوضه ی اچ تی ام ال زیاد تر کنید و ... 

Admin بازدید : 49 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام دوستان و بازدید کنندگان وبسایت بلک ابزار . امروز بلک ابزار جلسه ی دوم اموزش برنامه نویسی به زبان HTML را برای شما قرار می دهد در این پست . می دانیم که بیشتر شما دوستان عزیز دوست دارد که چگونگی ساخته شدن این قالب ها را بداند خوب ما برای شروع ... .

Admin بازدید : 57 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام گرم ما را پذیرا با شید . می خوایم امروز برای شما فیلم اموزش برنامه نویسی به زبان HTML را قرار دهیم . این فیلم جلسه ی اول می باشد و توضیح کوتاهی درباره ی اچ تی ام ال می هند ... .

Admin بازدید : 58 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . می خواهیم در این مطلب جلسه ی ششم و یا اخرین جلسه ی اموزش فرم نویسی به زبان HTML رو قرار بدهیم . شما می توانید با دانلود این فیلم علم خود را در مورد برنامه نویسی HTML زیاد تر کنید و فرم نویسی را به طور کامل یاد بگیرید ... 

Admin بازدید : 45 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . امروز براتون یکی دیگر از جلسات اموزشی ساخت فرم رو قرار می هیم . این جلسه پنجم است و شما می توانید با دیدن این فیلم مقداری دیگر به علم فرم نویسی خود بیفزایید و مطالب بیشتری را در مورد فرم ها بدانید و فرم سازی را به صورت کاملتری بیاموزید ... .

Admin بازدید : 48 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلامی دوباره . بلک ابزار جلسه ای دیگر از مجموعه اموزش های ساخت فرم رو براتون در نظر گرفته که می توانید با استفاده از این فرم مورد نظر خود را به شیوه ی خود بسازید . این اموزش ها به صورت بسیار شیوا و روان توضیح داده می شود و مناسب است برای افراد مبتدی که فقط ... .

Admin بازدید : 50 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

عکس

با سلام . امروز سایت بلک ابزار فیلم آموزشی فرم جلسه سوم رو براتون قرار داده . شما می توانید با دانلود این فیلم و فیلم های جلسه ی قبل با چگونگی ساخت فرم های تماس , عضویت و ... اشنا بشید . شما هم می توانید با دانلود این فیلم فرم مورد علاقه ی خود را با کد های دیگر HTML بسازید و ... .

Admin بازدید : 52 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلامی دوباره . خوب این هم جلسه دوم اموزش ساخت فرم که می خوام براتون قرارش بدم . این فیلم هم یکی از بهترین فیلم های اموزشی هست که براتون قرارش می دم . خوب در این فیلم هم مانند جلسه های قبل درمورد یکی از بخش های دیگر فرم می پردازیم که درمورد ... .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 172
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 2,726
  • بازدید کلی : 16,335