loading...
مرجع برنامه نویسی و طراحی وب | تحت وب | تحت ویندوز | ابزار وبلاگ نویسی
Admin بازدید : 49 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلام . این باز سایت بلک ابزار یک پکیج فیلم اموزشی برای شما کاربران قرار داده است . این اموزش بسیار ساده و روان مطالب را ذکر می کند و بسیار مفید می باشد . شما می توانید از این اموزش برای اموختن چگونگی ساخت فرم ها استفاده کنید و بعد این اموزش .... .

Admin بازدید : 116 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلامی دوباره خدمت شما بازدید کننده گرامی . می خوام امروز چیزی براتون بگذارم که خیلی از شما ها در مورد ان چیزی نمی دونید . و انشاء الله در مطلب بعدی درمود اینکه برچسب چیه صحبت می کنیم ... .

Admin بازدید : 135 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (2)

عکس

امروز نرم افزاری ساختم که خیلی مهم هست . این نرم افزار باعث می شود به روش کاملا قانونی بازدید شما بالا برود . این روش استفاده از برچسب هست . این نرم افزار با زبان سی شارپ ساخته شده و برای مطالب شما به راحتی برچسب می سازد که می توانید به راحتی از ان استفاده کنید ... .

Admin بازدید : 263 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

عکس

خوب سلامی دوباره خدمت شما بازدید کننده ی محترم . یه سوال دارم ؟ می خوای بفهمی نرم افزار های افزایش بازدید چطوری ساخته می شن ؟ اگه جوابتون بله هست بهتره این مطلب رو بخونی و ما کاری با جواب نه نداریم . خوب فک تا الان فهمیده باشی چی می خوام براتون قرار . چیزی که می خوام براتون تو وبم بزارم ... .

Admin بازدید : 291 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

عکس

با سلام . مطلبی که امروز براتون در نظر گرفتم سورس نرم افزار افزایش بازدید با زبان برنامه نویسی ویژال بیسیک است . می دونم که خیلی ها دنبال این سورس هستند برای همین امروز براتون اماده کردم . شما می تونید با این سورس چگونگی ساخت نرم افزار اشنا بشید و بفهمید که نرم افزار های افزایش بازدید چگونه ... .

Admin بازدید : 64 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

عکس

با سلام . امروز براتون مطلبی اماده کردم که می خوام داخلش درمورد بهترین سایت و موتور جستجوی فضای مجازی صحبت کنم و درمورد تاریخچه ی ان نیز برای شما مطالبی بگویم . اگر دوست داری بفهمی که گوگل چیه و چه موقع و در چه زمانی وارد محیط مجازی شده این مطلب کمکت می کنه بدونی . خودتون بهتر می دونید که گوگل در الکسا بالاترین رتبه رو داره در همه کشوری به جز چند تا از کشورها که فک کنم یکی از اون کشور ژاپن باشه .

Admin بازدید : 94 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

عکس

سلامی دوباره خدمت شما بازدید کننده ی محترم . یکی از دغدغه های بعضی وبلاگ نویس ها این است که چرا موتور های جستجو وبلاگ انها رو شناسایی نمی کنه با وجود مطالب زیادی که در وبلاگ وجود داره . یکی از دلایل ممکنه ثبت نشدن وبلاگ شما در موتور جستجوی مورد نظر باشه که در این پست سایت بلک ابزار می خواد توضیح بده که چطوری سایت و یا بلاگتون رو در موتور های جستجو ثبت کنید . می دانید که ... .

Admin بازدید : 93 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

عکس

با سلام . این بار نرم افزار دیگری از سایت بلک ابزار در اختیار شما قرار می دهم که بازدید وبلاگ شما را چند برار می کند . دارای صفحه ی اپدیت است و دارای سریال نامبر . سریال نامبر این نرم افزار عدد 10 می باشد و اگر ان را وارد نکنید نرم افزار قابل استفاده نیست ... .

Admin بازدید : 108 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

عکس

با سلام خدمت بازدید کننده ی محترم سایت بلک ابزار . امروز برای شما نرم افزاری قرار می دهم که برای افزایش بازدید وبلاگ به کار می رود . این نرم افزار بسیار زیبا و با گرافیک خوب طراحی شده است . زبانی که با ان این نرم افزار را طراحی کرده ایم زبان بسیار قدرتمند سی شارپ می باشد که می توان به وسیله ی ان کار های زیادی در نرم افزار مورد نظر انجام داد و ... .

Admin بازدید : 57 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

امروز بلک ابزار برای شما یکی از بهترین قالب های رزبلاگ را اماده کرده تا شما از ان به بهترین صورت استفاده کنید .  این قالب یکی از بهترین قالبها می باشد . 

شما می توانید بیشترین تغییرات را در این قالب انجام دهید مثلا : می توانید عکس های ان را با عکس های خودتان تغییر دهید . استفاده از این قالب محدودیتی برای شما دارد یعنی شما نمی توانید بنر ما را از داخل ان حذف کنید و اگر این کار را انجام دهید پیگرد قانونی دارد و حرام است .

عکس

Admin بازدید : 66 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

امروز بلک ابزار برای شما قالبی مخصوص و منحصر به فرد گذاشته است . شما می توانید با دانلود ان و استفاده در سایتتان از امکانات ان استفاده ی کافی را ببرید . 

در این قالب می توان لوگو ی ان را تغییر داد و از ان به صورت منحصر به فرد استفاده کرد یعنی مخصوص سایت خودتان بکنیدش . در استفده از این قالب شما محدودیت هایی هم در تغییران ان دارید و نمی توانید بنر ما را از داخل ان بردارید . و این کار حرام می باشد . متنظر قالب های بعدی باشید .

Admin بازدید : 79 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (6)

با سلام

به وبلاگ بلاک ابزار خوش امدید .

ما قصد داریم در اینجا برای راحتی وبلاگ نویسی شما تلاش کنیم و به امدید وبلاگی بهتر از شما . در این قرار است مطالب موجود برای وبلاگ نویسی جمع آوری شود و به شما نمایش داده شود .

بلک ابزار در برنامه نویسی تحت ویندوز هم شرکت داره و نرم افزار هایی برای وبلاگ نویسی تحت اختیاز شما قرار می دهد . این نرم افزار ها دارای دو نسخه ی ازمایشی و کامل می باشد . شما با دانلود نسخه ی ازمایشی می توانید با چطور کار کردن نرم افزار اشنا بشید و بعد اگر به کار شما خورد می توانید با مبلغ نا چیز نرم افزار کامل و پیشرفته را بخرید .

زرین ابزار قالب های رزبلاگ را طراحی و ویرایش می کند و بعضی از انها به صورت رایگان و بعضی دیگر به صورت خرید به شما تحویل می دهد . قالبهایی که به دست بلاک ابزار ویرایش می شود بسیار با قالب قبل از خود متفاوت است و شما شاید نتوانید بفهمید که ایا قالب تغییر یافته یا دوباره کد نویسی شده .

بلک ابزار دنبال یک مدیر فعال و مسلط به اچ تی ام ال و سی اس اس می گردد . اگر شما دوست دارید مدیر بلک ابزار شوید و به سی اس اس و اچ تی ام ال تسلط دارید می توانید با ما تماس بگیرید . در بین این دو زبان برنامه نویسی تحت وب زبان جاوا اسکریپت نیز لازم می باشد لطفا این زبان را نیز بین دو زبان قبل قرار دهید .

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 172
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 2,692
  • بازدید کلی : 16,301